İzmir Konak Nur Tasarım Atölyesi

Bu kursu paylaş
0 Yorum

Nur Tasarım Atölyesi

konak, İZMİR
KURUMSAL ÜYE
Kurs Veren Tanıtım Videosu
Verdiği Kurslar: Photoshop Kursu , Teknik Resim Kursu , Autocad Kursu , 3D Studio Max Kursu , Revit Kursu , Maya Kursu , Rhinoceros Kursu , Mimari Proje Kursu

Kurs Veren Hakkında Özet Bilgi:
Nur Tasarım Atölyesi , İZMİR KONAK ve civarında hizmet vermekte olup 06.09.2018 tarihinden itibaren kursbudur.com ailesinin bir üyesidir. İZMİR ilinde hizmet veren 1082 kurs verenden 38 . sıradadır. Başta Cinema4D olmak üzere 8 farklı kurs vermektedir. Nur Tasarım Atölyesi , 16 gelen talepten 10 tanesine teklif vermiştir.

Kurs Veren Hakkında
3D görselleştirme bizim tutkumuz...
2D & 3D Eğitim, modelleme, animasyon ve dekorasyon alanlarında faaliyet gösteren firma, tamamladığı her proje ve hizmette müşteri memnuniyetini esas almış ve birlikte çalıştığı her bireye ayrı bir değer katmıştır. NUR TASARIM ATÖLYESİ, 3D çalışmaları ve eğitim ile her zaman farklı
ve başarılı olmayı hedeflemiştir.
Verdiğimiz eğitimler, Autocad, Revit, 3ds Max,Vray,  Photoshop, Rhinoceros, Mimari Teknik Çizim.



Fotoğraflar
Nur Tasarım Atölyesi Nur Tasarım Atölyesi Nur Tasarım Atölyesi Nur Tasarım Atölyesi Nur Tasarım Atölyesi Nur Tasarım Atölyesi Nur Tasarım Atölyesi Nur Tasarım Atölyesi Nur Tasarım Atölyesi Nur Tasarım Atölyesi

Verilen Kursların Ayrıntıları
Photoshop
. Photoshop Nedir?
. Çalışma Alanı, Arayüz
. Menüler
. Paneller
. Araçlar
. Photoshop Kısayolları

Kavramlar ve Terimler
. Bitmap ve Vektör Kavramı
. Çözünürlük ve Yeniden Örnekleme
. Bit Derinliği ve Renk Kanalları
. Histogram ve İnfo Paneli
. Antialiasing-Kenar Yumuşatma
. Feather-Geçiş Yumuşatma
. Renk ve Ton Ayarlamaları
. Adjustments-Renk Ayarlama Komutları
. Kaydetmek ve Dışa Aktarmak

Seçim Yapmak
. Dörtgen ve Kement İşaretleme Aracı
. Sihirli ve Hızlı Seçim Aracı
. Kalem Aracı
. Renk Aralığı
. Seçim Araçları ve Seçim Alanları
. Seçim Alanı İşlemleri
. Seçimleri Kaydetme

Rötuş ve Dönüştürme
. Görüntüyü Kırpmak
. Görüntüleri Rötuşlama ve Onarma
. Görüntü Deformasyonunu ve Pürüzlerini Düzeltme
. Görüntü Keskinliğini ve Bulanıklığını Ayarlama
. Görüntüler Üzerinde Düzenlemeler
. Görüntü Boyutu
. Tuval Boyutu
. Nesneleri Dönüştürme
. Photomerge ile Panaromik Görüntü Oluşturma

Katmanlar
. Katman Temelleri
. Katmanlar Üzerinde İşlemler
. Katmanları Taşıma Yığınlama Kilitleme
. Katmanları Yönetme ve Katman Bileşenleri
. Karıştırma Seçenekleri
. Katman Stilleri
. Ayarlama ve Dolgu katmanları

Renkler ve Ayarlamalar
. Renk Temelleri
. Renk Çarkı
. Renk Seçici
. Ton ve Doygunluk
. Düzeyler ile Renk ve Ton Ayarları
. Eğriler ile Renk ve Ton Ayarları
. Renkleri Eşleştirme ve Değiştirme
. Diğer Ayarlama Komutları

Boyama ve Çizim
. Fırça ve Fırça Çizim Teknikleri
. Fırça Uçları Oluşturma
. Desen Tanımlama ve Desenle Doldurma
. Geçişli Renkler Oluşturma
. Karıştırıcı Fırça Aracı
. Bristle Uygulamaları
. Matte Painting

Çizim

. Şekil Çizme
. Kalem Aracını Kullanma
. Yolları Düzenleme
. Yolları Yönetme

Filtrelerle Çalışmak
. Filtrelerle Çalışmak 1
. Filtrelerle Çalışmak 2
. Akıllı Filtreler
. Sıvılaştır Filtresi
. Ufuk Noktası 1
. Ufuk Noktası 2

Tipografik Tasarım
. Fontlar
. Metin Girme
. Paragraf ve Karakter Panelini Kullanma
. Yazı Efektleri ve Rasterleştirme
. Yazıdan Bir Tasarım Öğesi Oluşturmak

· Ders süresince tüm konular örnekler ile ve farklı sahneler hazırlayarak işlenecektir.
Teknik çizimde kullanılan çizgi tipleri ile başlayan Teknik Çizim eğitiminde kapı pencere gibi temel malzemelerin teknik çizimleri ile eğitime giriş yapılır. Tek katlı ve çok katlı özel tasarım yapılara ait vaziyet planı, kesitler, tefrişler tüm proje detay çizimi ayrıntılı ve uygulamalı olarak anlatılır.
AutoCAD Programı günümüzde en çok kullanılan çizim programlarının başında gelmektedir. Her türlü mimari ve mekanik çizim 2 boyutlu ve 3 boyutlu olarak öğretilmektedir. Ayrıca bu süre içerisinde izometrik çizim komutları da öğretilecektir.

AutoCAD
* Cad yazılımları ve donanım bilgileri
* Program ana menü tanıtımı ve menülerin kullanımları
* Çizim komıutlarına giriş
* Çizgi çizme yöntemleri
* Çember, yay gibi çizim elemanları
* Kenetlenme komutları ve ayarları
* Nesne seçme yöntemleri
* AutoCAD eğitimi uygulamamaları
* Görüntü ayarları* Düzenleme komutları : Copy (kopyalama), Move (taşıma), Offset (öteleme)
* Düzenleme komutları : Trim (budama), Extend (uzatma)
* Katman oluşturma ve katman özellikleri
* AutoCAD kursu uygulamamaları
* Çizim komutları : xline, mline, polygon, rectangle
* Düzenleme komutları : Rotate (döndürme), fillet (radius atma), chamfer (pah kırma)
* Düzenleme komutları : Array / Polar (açısal çoğaltma)
* AutoCAD kursu uygulamamaları
* Düzenleme komutları : Array / Rect. (dikdörtgensel çoğaltma)
* Ayar komutları : grid, snap, polar vs.
* Temel ölçülendirme komutları
* Düzenleme komutları : Lenghten (ebatlama), scale (ölçeklendirme)
* Düzenleme komutları : strech (sündürme), mirror (aynalama)
* Hatch (Tarama ve özellikleri)
* Yazı yazma komutları (Dtext, Mtext)
* Yazı stili tanımlama
* AutoCAD eğitimi uygulamamaları
* Dosya saklama, çağırma işlemleri
* Verilerin farklı formatlara dönüştürülmesi
* Çizimlerin başka programlara aktarılması
* Ayar komutları* Grid, Snap, Ortho, Polar vs.
* Çizim komutları : Mline, Mline stil tanımlama point, point stil tanımlama, spline
* Polyline (birleşik çizgi), Pedit
* AutoCAD kursu uygulamamaları
* Ölçülendirme komutları
* Ölçülendirme stili tanımlama
* Standart kullanıcı kütüphanesi oluşturma* Wblock, insert kavramları
* Eleman özelliklerinin değiştirilmesi
* Plot (çıktı alma) işlemleri
* Yeni UCS (Koordinat Sistemi Tanımlama)
* 3 Boyutlu modelleme teknikleri
* Temel 3 boyutlu çizim elemanları
* Boelan operasyonları
* Döndürme, Süpürme işlemleri ile model oluşturma
* Mesleki Proje Çizimi

**AutoCAD derslerinin ardından            derslerinin alınması tavsiye olunur.
**Dileyen kursiyerler 3Ds MAX ile Animasyon ve Karakter Modelleme Eğitimine devam edebilir.
Günümüz 3 boyutlu görselleştirme yazılım paketleri içinde, en kolay kullanıma sahip 3 boyutlu modelleme, kaplama, aydınlatma, ve animasyon yazılımı olan 3ds max mimari görselleştirme,endüstriyel tasarım, makine parça tasarım, bilgisayar oyunları, sinema, & TV için görsel efektler ve daha bir çok alanlarda kullanılmaktadır. Uyguladığımız eğitim programı 3ds max konusunda bilgisi olmayan kişiler düşünülerek hazırlanmıştır.

* Max programının kullanılabilecek alanları ve genel tanıtımı
* Kullanıcı ara yüzü tanıtımı
* Nesne yaratma, düzenleme ve konumlandırma teknikleri
* Geometrik objelerin oluşturulması
* Düzenleme, kopyalama teknikleri
* 2 boyutlu şekillerden 3 boyutlu geometrik obje oluşturulması
* Autocad çizim dosyalarının 3ds max e aktarılması ve düzenlenmesi
* Katı modelleme komutları;
* Editable poly, Turbo smooth, Mesh smooth vb. Katı model düzenleme komutları
* Vray render motoru ile material hazırlama
* Standart, photometric ,vray ışıklar
*Vray Physical camera özellikleri
*Vray Render Ayarları
* Yapılan çalışmaların video ve resim kaydedilmesi
* Mesleki alanda kişisel final proje uygulaması ???????????????????????????????????????

**3Ds MAX derslerinin ardından                 derslerinin alınması tavsiye olunur.
**Dileyen kursiyerler 3Ds MAX ile Animasyon ve Karakter Modelleme Eğitimine devam edebilir.
Revit Architecture
Plan boyutunda çalışırken yapının 3. boyutunun da tasarlanması. Projeyi çizerken başta düşünülmeyen veya farkedilmeyen hataların model oluştururken görme ve sistem çözümünü oluşturma imkanı sağlaması. Tasarlanan yapının başka bir programa gerek kalmadan görselleştirilmesi imkanı. (mental ray render)Projenin hangi kısmında çalışırsanız çalışın yapılacak herhangi bir değişikliğin bütün projeye aynı anda işlenmesi. Yaptığımız proje üzerinden istediğimiz kadar kesit alma imkanı tanıması ve biz planda çalışırken kesitleri oluşturması. 3d kesit alma imkanı. İstediğimiz kadar görünüş ve kesit alabilme imkanı. ( Bu çalışmalar proje dosyasının boyutunu değiştirmez.) Projenin istenen detayda metrajının hazırlanması. Proje bitiminde daha sonradan istenen değişiklikleri herhangi bir paftadan düzeltme imkanı sağlaması ve diğer paftaları kendisi düzeltmesi.

• Genel Tanıtım
• Programın İçeriği Temel Kavramlar ve arayüz tanımı
• Wall komutu ( Duvar )
• File Menüsü Tanımlanması ( AutoCAD'den Transfer, Merge, İmport )
• Project Browser
• Design Bars
• Basics Komutları (Temel Komutlar)
• Modelling Komutları
• View Komutları
• Detail Komutları
• Room and Area Komutları
• Structural Komutları
• Site Komutları
• Mass Komutları
• Construction Komutları
• Render Komutları
• Family
• Metraj Listesi Hazırlanması
• Pafta Düzeni
• AutoCad' e nesne atılması
• Project Linking (Proje Bağlayıcı
• Phasing ( Aşamalı Olarak Yapmak )
• Max ve Viz Nesne Atanması ve nesne çağrılması

**Revit derslerinin ardından               derslerinin alınması tavsiye olunur.
**Dileyen kursiyerler 3Ds MAX ile Animasyon ve Karakter Modelleme Eğitimine devam edebilir.
Bu eğitim de maya ve zbrus ile temelden ileri düzey seviye gelene kadar karakter ve organik modelleme tekliklerini ve bu yazılımlarda kendi cgi stüdyo animasyon bölümümüzde kullandığımız ekstra eklentileri de (pluginler)kursiyerlere eğitim paketinin içinde eğitimi verilecektir.
Dilediğiniz karakter organik model veya bi ürünü modelleyebilir ve bunu gerçekçi hallere getirebilecek seviyeye geleceksiniz.
Maya,mudbox,3Dma, zbrus ve birçok 3D yazılımlarında yapılan karakter veya modellerin programlar arasında geçiş protokolleri ve avantajları gibi birçok piyasa bilgisi de eğitimin içeriklerinden biridir.
Detaylı bilgi için bize ulaşabilirsiniz.
Rhinoceros, teknik olarak 3 boyutlu bir uzay düzleminde obje yaratma programı olduğundan, kullanıcıların temel teknik resim bilgisine sahip olmaları gerekir. Yazılım altyapısı olarak AutoCAD tabanını kullandığı için daha önce AutoCAD kullanmış katılımcılar önemli bir avantaja sahiptirler.

RhinoCeros
• Programın arayüzünü anlama
• Rhino programına giriş
• yeni sahne oluşturma
• farklı dosya çeşitleri ve arayüz kullanımı
• komut girme
• kaydetme, import-export işlemleri

Menülere Giriş
• Rotate, Scale, Move gibi basit araçların kullanımı
• Edit ve View menü grubunun detaylı açıklamaları
• Layerlar, Hide, Show ve Lock komutlarının kullanımı
• Sphere,Cube ve Cylinder gibi primitivelerle çalışma
• Surface, Mesh, Curve, Line detaylı anlatınımı
• Polyline, Surface, Solidler ve Polysurface'ler anlatılacaktır.

Curve & Surface
• Curve giriş
• Curve oluşturma
• Curve'leri bölme
• curve pointlerini düzenleme
• birbirlerine ekleme
• curve objelerle çalışma
• Snap, Ortho, Planar, OSnap menülerinin detaylı olarak anlatılması
• Surface Menüsü
• Surface (yüzey özellikleri)
• yüzey oluşturma seçenekleri
• Layer ile çalışma ve renklendirme seçenekleri
• Curve ve Surface kullanımı
• Pipe,loft,revolve,sweep
• extrusion, patch, rail gibi yöntemler incelenerek yüzey oluşturma

Solid & Transform
• Solid katı model Bu menüde, katı model oluşturma anlatılacaktır.
• Basit katı modeller,boolean araçları, yüzey çıkarmaları ve array gibi araçların incelenmesi
• Birleştirme, çıkarma ve iki katının kesişimlerini alma bahisleri anlatılacaktır.
• Transform Menüsü
• Transform Menüsün de oluşturulan çizim yada nesnelerin taşınması
• kopayalama ve çoklu kopyalama,
• Align komutu ile hizalama

Mesh (Poligonal yüzey oluşturma)
• Poligon yüzeylerle çalışma
• Nurbs yüzeylerden poligon yüzeyler elde etme

Tools & Dimension
• Komut kısayolları
• Tools & Dimension
• komutların bir model üzerinde kullanılması
• Dimension ile nesnelerin ölçülendirilmesi
• ölçeklendirilmesi ve teknik resminin çıkarılması
• Ayrıca Çizime yazı ekleme ve cıktı alma anlatılacaktır.

**Rhinoceros derslerinin ardından PHOTOSHOP derslerinin alınması tavsiye olunur.
**Dileyen kursiyerler 3Ds MAX ile Animasyon ve Karakter Modelleme Eğitimine devam edebilir.
Mimarlığın ve İç Mimarlığın temelleri olan düz çizgiler, geometrik şekiller, ışık, form, perspektif ve teknik çizim konusunda eksiklerinizi Nur Tasarım Atölyesi'nde tamamlayın.

Mimarlıkta ve İç Mimarlıkta  uygulama proje çizim temelleri, teknik çizim bilgisine eğitim sürecinde edinmiş olacaksınız.

Yorumlar